http://www.mastoremata.gr/wp-content/uploads/2017/09/Photo.jpg

Έρχεται η Eβδομάδα Eξυπηρέτησης Πελατών από 2 – 7 Οκτωβρίου

Μια μεγάλη γιορτή ξεκινά, με τη συμμετοχή μεγάλων εταιρειών του DIY κλάδου.

Με τη συμμετοχή 70 εταιρειών και οργανισμών από όλους τους κλάδους της αγοράς, θα εορταστεί από τις 2  έως τις 7 Οκτωβρίου στην Ελλάδα, η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΕΕΠ) , υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

Στο θεσμό θα δώσουν δυναμικό παρών και σημαντικές εταιρείες του DIY & Home Improvement κλάδου, όπως είναι η Kärcher, η Praktiker, η StanleyBlack&Decker και η Καυκάς. Στο πλαίσιο της ΕΕΕΠ, μάλιστα, οι εταιρείες σχεδιάζουν δράσεις με στόχο την ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της εξυπηρέτησης πελατών, αλλά και την επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και υποστήριξη του πελάτη.

Η φιλοσοφία και οι σκοποί του θεσμού της ΕΕΕΠ, καθώς και το πλαίσιο των δράσεων, που θα υλοποιηθούν στο πλαίσιο του φετινού εορτασμού παρουσιάστηκαν σε συνέντευξη τύπου, που διοργάνωσε το ΕΙΕΠ την Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου. Όπως ανακοίνωσε στη διάρκεια της συνέντευξης τύπου ο Frank Thibaut, Πρόεδρος του ΕΙΕΠ και Διευθυντής Διοδίων, Εμπορικής Διαχείρισης και Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών Αττικές Διαδρομές, η ΕΕΕΠ – η οποία έχει θεσμοθετηθεί στην Ελλάδα από το 2008 – από φέτος αναβαθμίζεται σε περιεχόμενο και συμμετοχή, ενώ εναρμονίζεται χρονικά με τον παγκόσμιο εορτασμό, που λαμβάνει χώρα την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου κάθε έτους.

Στις πρωτοβουλίες του ΕΙΕΠ με σκοπό την αναβάθμιση του θεσμού στην Ελλάδα, αναφέρθηκε αναλυτικότερα ο Ιωάννης Μποζοβίτης, Αντιπρόεδρος του ΕΙΕΠ και Sales & Human Resources Director Praktiker Hellas, ο οποίος παρουσίασε επίσης το λογότυπο της ΕΕΕΠ, καθώς και τις εταιρείες που θα συμμετέχουν.
Όπως τόνισε ο κ. Μποζοβίτης: «Φέτος το ΕΙΕΠ ξεκίνησε μια φιλόδοξη προσπάθεια για την αναβάθμιση του θεσμού της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών στην Ελλάδα. Στόχος μας ήταν να διευρύνουμε το πλαίσιο του εορτασμού, να προβάλουμε τα μηνύματά του σε ένα ευρύτερο εσωτερικό και εξωτερικό κοινό και να δημιουργήσουμε ένα ετήσιο σημείο «συνάντησης» μεταξύ των πελατών – καταναλωτών, των εταιρειών και των εργαζομένων. Ετοιμαζόμαστε, λοιπόν, να γιορτάσουμε μαζί με μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες και οργανισμούς της ελληνικής αγοράς. Να πούμε όλοι μαζί ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στους πελάτες μας για την προτίμηση και την εμπιστοσύνη τους, αλλά και στους ανθρώπους μας που κερδίζουν και διατηρούν αυτή την εμπιστοσύνη, δίνοντας κάθε μέρα τον καλύτερό τους εαυτό».

Στη διάρκεια της συνέντευξης τύπου παρουσιάστηκε, επίσης, το mobile app που σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε ειδικά για την ΕΕΕΠ. Όπως ανέφερε ο Ανδρέας Κωνσταντινίδης, Γενικός Γραμματέας του ΕΙΕΠ και Εμπορικός Διευθυντής της Yuboto, η εφαρμογή αυτή επιτρέπει στους καταναλωτές να ενημερώνονται άμεσα για τις δράσεις των εταιριών που συμμετέχουν στον εορτασμό, καθώς και για σχετικές προωθητικές ενέργειες.




ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ

Anti-Spam Quiz: